مدیریت ریسک در بازارهای مالی وفارکس

مقالان اموزشی پیرامون مدیریت سرمایه و کنترل ریسک در بازارهای مالی

مدیریت ریسک در بازارهای مالی وفارکس

مقالان اموزشی پیرامون مدیریت سرمایه و کنترل ریسک در بازارهای مالی

استراتژیهای معاملاتی سودده

ورود به بزرگترین گروه بورسی و فارکس

تمامی موفقیت ها با برنامه ریزی و پیش بینی های موقعیتها به ثمر می نشیند، همانند یک مسافرت که از ابتدا در انتخاب مقصد، روزهای اقامت، بوجه سفر و .... نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و به تمامی موارد از قبل فکر می شود.


حتی به موارد جایگزین، شرایط خاص در سفر و صدها مورد دیگر از قبل فکر می شود تا با هیچ مشکلی در طول سفر بر نخوریم.
معاملات در بازارهای مالی مانند فارکس نیز به همین کیفیت است و نیاز به برنامه ریزی دقیق و پیش بینی های قبل از اقفاق دارد.

به صورت بسیار ساده و خلاصه، تمامی موارد تا قبل استراتژی معاملاتی، مانند بدنه یک پیکان یا مدافعین و میانه در فوتبال است و استراتژی معاملاتی مانند نوک پیکان و همان گل زن ویا تمام کنند در فوتبال است.

تمامی سیستم برای رسیدن به نتیجه یا موفقیت تلاش می کند و اگر نتواند این نتیجه حاصل شود، کل فعالیت سیستم را زیر سوال می یرد و بی ارزش می شود.

به صورت صادقانه اگر خود را محک بزنید و کلاه خود را قاضی کنید، می دانید که سیستم شما به آن نتیجه رسیده است یا نه.

رسیدن به تمامی شعارهای این کار مانند، کار دوم درآمد اول، کسب و کار آنلاین درآمد دلاری، تجارت بدون نیاز به جا و مکان در هر کجا و ... فقط و فقط از طریق یک استراتژی معاملاتی بدست می آید.

علاوه بر آموزش، که پایه و اساس تمامی تجارت ها و مشاغل در سراسر دنیاست و بدون آن هیچ موفقیتی کسب نمی شود، استراتژی معاملاتی همان تکنیک و شگرد، برای معاملات می باشد که نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد.




خود معامله گر بر اساس آموزشهای که می بیند، و ترکیب کردن آنها به فرمول، شگرد یا تکنیک معاملاتی خود دست پیدا می کند و می تواند از بازار کسب سود کند.

تنها نیاز این فرد بهینه سازی استراتژی معاملاتی برای افزایش درصد موفقیت و به کار گیری مدیریت ریسک و سرمایه برای کسب سود بیشتر از تعادا مشخص معامله با جمع آوری آمار از معاملات است.



ورود به بزرگترین گروه بورسی و فارکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.